Inte OK.

Den här helgen har inte varit OK i matväg. Jag hetsade igår när jag kom hem från krogen.....
Det blev 4 portioner ris, 2 stekta ägg, 3 skålar chokladflingor, 1 skål müsli, 2 mackor med nutella, 1 paket juice, 1 baguett., etc....ååhhhh. upp och gymma efter att ha sovit 4 timmar...hann bara med crossen halvtimme men iaf kändes lugnare efteråt. Sen kom jag hem och åt lunch trots att jag typ var mätt från dagen innan, omelett....och middag ute med 2 glas vin. och gröt när jag kom hem. och varm choklad. ser ni hur svårt det är för mig att upprätthålla någon sånär disciplin? någon som har tips på hur man kontrollerar sina tankar och sitt sug och inte flippar ur? blir så ledsen och trött på att det aldrig vänder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Usch vad jobbigt! Jag har aldrig direkt haft det problemet. Visst kan jag äta massa och hetsa, men jag lyckas alltid stoppa mig och spy upp. Det gäller att tex. ställa sig framför spegeln och tänka "är det verkligen värt det?".

Alla är vi ju olika. Jag har mer problem med att äta mindre än "normalt" och träna, jag hatar att träna!

Kram

2011-11-07 @ 11:47:45
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Mimmi

HEJ!



Gillar när folk känner igen sig, även om jag ogillar det på ett sätt också.... ;( Tyvärr är jag nog tjockare än vad bilderna visar... =/ Men tack ändå tjejen! Puss på dig :)

2011-11-09 @ 02:59:12
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0