IDAG

Har känts helt ok. Jag åt ingen frukost, konstigt nog. Gör alltid det, men var inte hungrig? Kan ha att göra med allt jag åt innan sängdags iofs men... Åt ju vid 3 tiden ett ägg och en tomat innan jag stack och tränade. Crosstrainer+löpning minst 350 kalorier, sen en stunds styrketräning och så ett styrkepass på det. Plus att jag promenerat en jävla massa....


Allt detta för att jag skulle iväg på middag ikväll. Och ja, det åts en hel del. Hur mycket kalorier är det i pasta carbonara? En jävla massa kan jag tänka mig. Men låt säga minst 800 kalorier för maten och så efterrätt på det, 4-500 kalorier. Så 1300 kalorier...+ de 170 jag åt innan. 1470 kalorier, för mycket om jag vill minska i vikt trots träning. Hursomhelst har idag varit en helt ok kontrollerad dag trots brakmiddagen.

Kämpar dock just nu med att ej gå upp och tömma kylskåpet. Sjukt med tanke på att jag egentligen är mätt, jag VET att jag är mätt, men det är som att när suget sätter in så går det att trycka i sig hur mkt som helst iaf. Det är så sjukt???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0